Het Portfolio Value Model® staat centraal in de benadering van WYNE.
De retail, horeca en services moeten toegevoegde waarde bieden voor de gebruikers, vastgoedeigenaren én de exploitanten van deze voorzieningen.
Tastbaar en concreet in termen van het aangeboden kwaliteitsniveau (Q), een onderscheidend imago (I) en financieel rendement (€).
WYNE werkt bij de uitvoering van projecten volgens een gefaseerde aanpak waarbij iedere fase wordt afgesloten met een vooraf gedefinieerd resultaat.
Het werkveld van WYNE beslaat trajecten vanaf visievorming tot en met realisatie, waarbij de doelstellingen van de opdrachtgever de rode draad vormen tijdens de uitvoering van het project.
1.
Samen met de opdrachtgever worden de visie en strategie vastgesteld, concrete doelstellingen (Q, I en €) bepaald, het verdien- en exploitatiemodel uitgewerkt, doelgroepen, marktontwikkelingen en trends in kaart gebracht en het totaalconcept ontwikkeld.
2.
Op basis van het ontwikkelde totaalconcept gaat WYNE op zoek naar de juiste partijen voor de realisatie en exploitatie van de retail, horeca en services. Dit inclusief het voeren van onderhandelingen met en contractering van deze partijen.
3.
Voor een succesvolle implementatie en borging van het ontwikkelde concept verzorgt WYNE de inrichting en training van de beheersorganisatie (account- en contractmanagement) die nodig is voor aansturing en borging van het gerealiseerde concept.